sunset boulevard

heej på er alla ute i stugorna,
ja ni ser rätt - EN UPPDATERING! haha många har säkert trott att denna blogg sett sina ljusaste stunder redan men icket, nu kör vi en gång till!

en uppdatering om mitt liv då:
- 19 år gammal
- singel
- blond
- blåögd
- 176 cm lång
hahahaha närå jag skojja bara ;) eller jag är ju iofs allt men jag menar ingen sån uppdatering, så fortsätter nu med den riktiga listan.
- äger 6 hästar som är världens finaste (eller snart 7, ett föl finns i en mage)
- jobbar på coop arena (med grymt trevligt folk)
- jag har många underbara & fantastiskt fina vänner som jag älskar så sjukt mycket, vissa av dem befinner sig långt från luleå just nu.
- är fortfarande lika musik-tokig, om inte än värre. det här med att sitta och lyssna i flera timmar och läsa låttexter - en hel kväll är ju inget problem.
- det här med att kolla många serier har jag inte heller släppt. fast har minskat antalet och är inte lika besatt. eller okej, vampire är jag besatt i. haha men annars så.
- jag har INTE fått någon mer parkeringsböter (pepparpeppartaiträ)
- jag älskar snön som är ute nu, det är perfekt mycket. hoppas inte det snöar mer innan sommaren.
- just nu lyssnar jag på en sjukt bra låt, som jag just hittade faktiskt! http://www.youtube.com/watch?v=u5xKkkvVOv0
nä orkar inte skriva nåmer på den här listan.

är så himla nöjd med mitt liv just nu. jag kan som inte riktigt sätta ord på helt varför, men det känns som att jag äntligen kan slappna av. jag njuter av livet, umgås med min familj, vänner och hästar :) lägger ner mkt tid på min fina lillhäst Jevne just nu, han räknas som tre år i år, vilket betyder att han får börja tävla!!! ååh vad jag längtar. det är sååå galeeet. min finis <3

en till låt som jag hittade ikväll, riktigt bra den också http://www.youtube.com/watch?v=xpY9Z0r26Dg
samma artist som förra låten. Tyler hilton, han spelar chris keller i oth, då vet ni!




























bjussar på två bilder, en sommar - bara för att jag ser sär ut men älskar sommaren och att vara brun och blond. och en vintrig bara för att jevne är finast! OCH det är mysigt med snö. :)

men ska fortsätta lyssna på musik nu och sen soovaaa. hoppas det inte dröjer såhär länge till nästa inlägg ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0