I'm right back where I first stood

sitter och lyssnar på Jason Walker. riktigt bra musik! "fått han" från vampire, om ni fattar. och på tal om vampire, jag såg just det senaste avsnittet som kommit ut idag. fyfan vad bra. ojjojoj. jag älskar det verkligen!
"because when i drag my brother from the edge and deliver him back to you I want you to remember the things you felt while he was gone" woooah, breathtaking moment ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pxpLxb5jHO0
http://www.youtube.com/watch?v=cj_KXGyhSeo
två låtar av Jason Walker



Har inte uppdaterat på länge men det är för att mormor och moster är här, har fullt upp att umgås med dem :) har inte så mkt att berätta faktiskt.. jobbade igår på coop arena, ont. i. benen. idag. haha seriöööst. 10 timmar konstant gå-omkring i converse är inte särskilt hälsosamt. måste fixa bättre skor tror jag. blir jobb måndag, tisdag och lördag till veckan också - kul! måndag är det tydligen lite finare buffé av något slag så då åker slipsen på, fin-skor, strupbyxor & kjol. nice :)

just det, i onsdags kväll fick jag följa med gurra till hennes jobbarkompis Linda på "Make up kväll", riktigt kul och härliga tjejer från H&M! :D blev att köpa lite hudvårdsprodukter och smink därifrån, längtar tills de kommer och jag får börja använda det :) blev sminkad också och det blev jättefint! jag älskar verkligen att bli sminkad fint, det är så himla kul! haha





I'm right back where I first stood
when I first knew
that I would
always love you


pusss /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0