sparks fly

heeeeej!

 

torsdag: stallet, lunch med sandra, stan, stallet, tv, sova. typ.

och sandra flyttar idag... :'( men vi hade en fin lunch igår och hon ska ju trots allt bara till umeå så jag kan ju fara och hälsa på henne!

idag gott folk ska jag på intervju! ska bli askul så håll tummarna för mig, säger inte ännu vart det är dock, får bli en överraskning! om jag nu får jobbet vill säga. hoppashoppashoppas!

 


 

nu är det så att världens bästa taylor swift kommer ut med en egen parfym snart, det låter väl ändå nice?
kan ju inte lukta annat än amazing! måste typ köpa ;) eheheh såklart.

och har ni inte hört hennes låt Sparks Fly är det verkligen på tiden att ni gör det NU.

 

 

I'm captivated by you, baby

like a firework show

 

puss /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0