i'm dreaming about seeing the world with someone like you

tjooo!
dagarna rullar på, det går upp & ner för varje sekund. men idag har varit en bra dag :) har till och med tagit mig in till stan! ätit på max med mamma, samuel & alva. sen stan med samuel en stund medan mamma och alva var på alvas dansträning. hittade två linnen meeeennn känner att jag måste spara lite pengar så dom fick hänga kvar... sampe ville in på Game så vi gick in dit och då fick jag testa på att spela NHL 12 på playstation, första gången i mitt liv! haha har aldrig testat det, var faktiskt kul även om vi typ spelade 2 minuter och jag sög apa men jag försökte ju iaf ;)

jag och mamma har spelat in lite grejer på våran tv-box så nu blir det att kolla idol, top model, the mentalist och lite sånna grejer (tills man somnar....) hehe.

 



bjuder på en sommarbild såhär som avslutning på denna fina & soliga (!) dag

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0