run away

helluu

i helgen har jag.. varit i stallet & degat i soffan (kollat trav!) för det har varit så sjukt bra tävlingar. Både dubbla V75 och derby och hela faderullan! det säger er nog ingenting det jag just sa men i derbyt är det 1,6 miljoner i förstapris så det är bara topphästar som är med i det loppet! :)

eftersom man är arbetslös har man inte så jeffla mkt att göra. just nu sitter jag och spelar på trav (hahahah såklart) och vann just nästan 200 kr på ett lopp. känns alltid bra.

mamma for och jobbade halv 7 i morse så kl halv 6 for jag med bilen till mina söta små pållar och gav dem mat (för jag har ingen bil tills hon kommer hem) och kom hem när mamma skulle åka på jobbet. var vaken tills barnen for till skolan vid 8, sen sov jag till... halv 12 ;) hahaha lol på mig. men vad annars ska man göra? sen har jag ringt arbetsförmedlingen, kollat trav, chillat & lyssnat på musik. Hade behövt gå ner och handla men eftersom vi behöver handla så mkt känns det jobbigt att behöva bära allt hit hem i den jobbiga uppförsbacken, så därför väntar jag nog tills bilen kommer hem! hehe. men vi köper alltid 10 liter mjölk, så det plus maaasssaaa annat blir bara jobbigt att bära ju ;b



musiken jag lyssnat på de senaste dagarna är av två tjejer (som är tvillingar, 92:or) från usa som började med att lägga upp videos när dom sjöng covers tillsammans och nu har dem gjort värsta inspelningar och musikvideos och grejer! tror dock inte dom är signade med något skivbolag än men de kommer de garanterat bli snart, jag tkr dom är asbra! väldigt amanda:ig musik ;) haha nämen seriöst så är dom superduktiga, de har nu lagt upp låtar på youtube som dom själv har skrivit :)
Megan and Liz heter dem btw.

(om ni sätter "helskärmsläge" någon sekund så blir kvallan på ljudet mkt bättre)

Run Away


Maybe Possibly


Rest of you


Here I go


De där fyra är några av de låtar de skrivit själv, väldans bra måste jag säga :)

nu ska jag fortsätta göra ingenting,
puss
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0