I have to let go of your hand

as always I just can't cry
I don't know the answer
but I've always wondered why
today, I know, today

cause baby, I tell ya
my heart is freaking out when I held ya
even in the best of days
love will be hard and hearts will be faking


hon är ju så förbannat grym den där Moa i idol, hennes låt är ju så sjukt bra. genialisk tjej helt enkelt!

i veckan har jag varit på stan, shoppat och gjort av med satans mkt pengar.. ;s men fina grejer fick jag ju å andra sidan! har även varit i stallet, på jobbcoachmöte, jobbat på coop arena & varit hemma med mormor och moster som snart åker hem :( i morgon drar jag med pappa och två av pållarna till veterinären i finland för att kolla igenom dom ordenligt innan vinterträningen drar igång. eller i morgon och i morgon, vi ska kliva upp kl 3 alltså om tre timmar så jag borde typ sova nu.. haha
men det är så mkt tankar som snurrar i huvet så kan inte riktigt somna just nu. måste få lyssna på musik en stund till först.

har idag börjat spela Wordfeud och fan vad kul det är, även fast jag är mest efter evvaahhh med att börja spela det ;p



kollade igenom fotoalbumet från när vi var i mexico år 2000, åh vad härligt det var! <3


jag och mami sista frukosten innan hemresa!

jag vid karibiska havet som låg 200 meter från hotellet, och med kisa-minen (nivet, den jag har om jag läser ngt utan glasögon) haha ;)

pappa, jag och jonathan (barnet i familjen vi hängde med en hel del där borta)

 

det var väl en fin avslutning

ha det bra, nu ska jag försöka sova. eller nä. men snart.

puss /a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0