who says - selena gomez

hejsan hoppsan!
länge sedan sist men har inte orkat.
jag har hunnit göra så sjuuukt mkt!

till exempel varit på farmen, i lördags, det var sjukt kul! länge sen jag hade så himla kul, kvällen för mig var i princip perfekt :)

och kollat massa hockey i coop arena, både när luleå har vunnit och förlorat.

och varit i oslo och sett världens bästa artist med världens bästa kompisar :) Jag, maria och jenny kollade alltså Taylor Swift i Oslo spektrum. köade 11 timmar i snöblandat regn, 2 grader "varmt" (SVINKALLT), blåste gjorde det och inte mkt kläder hade vi. men det var värt det då jag fixade VIP biljetter och vi fick stå längst fram och hänga på scenen. fyfan vilken konsert, går inte att beskriva hur bra den var. lätt bästa någonsin och ett minne för livet <3

följande bilder är tagna från konserten men dom har inte jag tagit

kärlek alltså <3





alla nedräkningar jag har just nu börjar närma sig. inte ens 40 dagar till synna och bollan får föl, 54 dagar till cypern. herregud vad kul det kommer bli alltihopa! och på tal om det beställde jag en studentklänning från nelly som kom idag men den var för stor så jag ska lämna tillbaka den och beställa i en mindre storlek, den är superfin! :)
KLICKA HÄR FÖR ATT SE DEN!



och vi har fått jääätttefiiiint här hemma!
Målarna/tapetserarna har varit här nu också och det är så fint nu, ska ta bilder någon dag och visa :) Erik har jobbat på mycket bra med vårat hus och blev faktiskt klar idag och vi måste ju nu erkänna att vi faktiskt kommer sakna denna trevliga pojk när han inte kommer hit varje dag! haha :)


 

puussss



Kommentarer
Postat av: Gurra

Åhh vad fin studentklänning!!:D jag vill komma och se erat hus ju!:P

2011-03-30 @ 20:04:24
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0