we cry - the script

There comes a time when every bird has to fly
at some point every rose has to die



K A O S är vad det är här hemma just nu.. Pappa jobbar, han har volvon, vi har golfen, golfen gick sönder igår (I STALLET), vi har ingen bil till pappa kmr hem = torsdag kväll, mamma ska jobba varje dag, vi måste till stallet (gärna flera gånger per dag), samuel har träningar, alva har dans osv. Jag upprepar: vi har ingen biljävel.......!!!!!!! blir fan galen. dessutom har jag prov på torsdag. och sen måste jag skriva lite andra smågrejer som typ ett cv. ååååh. fett jobbiiigggttt. just nu är jag en gnällspik som tim så fint valde att kalla det.
jaja. det finns väl inte så mkt att göra.... far typ till jokkmokk snart och hämtar volvon. på riktigt alltså..

varit på årsmöte med sleipner idag, jag blev utvald som sekreterare för de kommande året och problemet är bara nu att jag inte kan skriva ett protokoll. haha. fuuu x)

måste göra någonting produktivt nu för det känns som att det var en evighet sedan jag gjorde något viktigt (typ pluggade) så jag måste göra nåt sånt nu innan jag kan avsluta kvällen med greys och nikita.

tack för mig och mitt klagande
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0