The thanks I get - Erik Hassle

If the lies don't touch you, the truth will
but if I can't love you, then who will

the days hurts
the nights hurts
the light hurts
my eyes hurts
the dark hurts
my heart hurts
it all hurts


Idag har jag varit i stallet och försökt borsta bort lite lager med päls som i princip bara ligger på pälsen för att de lossnar hela tiden.. haha inte så konstigt. typ från minus 30 till +5 på en vecka? ;b
sen tog jag bussen in till stan, tränade josses benpass med henne, cia och emma. Sen blev det långpromenad på isen med jenny och gurra sjuuukt skönt!!!! frös inte det minsta och hade bara leggins på mig :) Precis när vi kom till norra hamn och hade gått hela isvägen så kom bussen, det var sån timing att det var galet!
Sen for jag hem, kollade skidor, chillade och nu är jag här. Cia är snart här och vi ska till stallet och ta in hästarna och sen kanske baka äppelkaka och kolla vampire :) och prata såklart. muuzit.

i morgon blir det lunch på waldorf med tjejerna, gööttt!

tänk.. snart kan man börja ha den här riktiga sommar-höst/vår jackan på sig :D


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0