Taylor Swift - Enchanted

Hej alla glada!

http://www.youtube.com/watch?v=O7eSXNeY940

Ja jag vet. Det är en evighet sen sist. Men jag varnade ju er trots allt för ett uppehåll. Jag kan inte lova att jag kommer blogga mycket, men prick nu var första gången sedan jag bloggade sist jag kände att jag var sugen på att skriva lite. Vet dock inte hur långt inlägget blir osv men ja. Skriver iaf nån mening :)

Har kommit på att varje rubrik till blogginläggen kommer vara en låt, inte en mening från en låt utan bara en låt.
Varför jag valde Enchanted med Taylor Swift idag är helt enkelt för att jag längtar så jävla mycket att det är helt sjukt till den 9 Mars (typ bara en månad kvar nu!!!!!!). Det är dagen då jag, jenny och gurra kommer se henne live. It's gonna be enchanting to see her ;)
haha fyndig är jag allt!

Jag har fått en allergisk reaktion av en hudkräm som jag fått av en läkare så jag har ont i fejjan. Det är rött, svullet, torrt som FAAAN (flagnar sjukt mkt!) mm. Trots att jag smörjer in det 24/7 äre ändå torrt. Så det blev ingen skola för mig idag. Klev upp 10.40 å har sen bara legat i sängen, kollat film, chillat som faaaan hela dagen. Sen var jag med mamma till stallet en sväng å nu på kvällskvisten svängde cia förbi en sväng :)
å på tal om cia, jag har fått henne att börja se vampire diaries. assååå. det är sån stor grej att jag måste säga det en gång till. JAG HAR FÅTT CIA ATT BÖRJA SE VAMPRIE DIARIES!!!! hon som svor över sin döda kropp att aldrig börja se det. aja, jag antar hon föll för damon ;) hahaha närå jag är så stolt över dig cia, du har nu börjat se världens bästa serie (iaf säsong 1).

Ställer klockan på 06.00 för att checka till fejjan och avgöra om det blir skola i morgon, å sen slår jag på The bachelor. Ska börja se nån säsong nu. Det är kul å det är inte så många avsnitt. perfectooo. Har inte haft nåt att se på länge. förutom alla serier som kmr under veckan. vilket är 9-10 st. haha ajaaa,
puuusssss

btw, fundar på byta ut designen här på el blogg. we'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0