S&M - Rihanna

den låten bara för att jag taggar som fan inför morgondagens bravader och den är nice!



Idag var inte jag på skolan. Engelskan kändes jobbig, vi skulle ha prov men eftersom jag var sjuk i måndags (senaste lektionen) så hade jag inte fått tbx en uppgift vi gjort tidigare i engelskan som var en förberedelse inför provet så jag hade som ingen aning om om jag hade gjort rätt eller fel.
Istället for jag, efter jag varit i stallet, till helex för att träna med jenny å gurra! det var superskönt, å de är så kul nu när dom har fått en gratisvecka av mig :D Jag körde först intervaller på löpbandet i drygt 30 min och sen styrke.

Nu ikväll har jag haft besök av gurra. Vi har haft väldigt mysigt, bara suttit i min säng, pratat, lyssnat på musik, kollat lite youtubevideos, chekat bettan videos (ana gina) osv. :) hahah mysipyysiii!

Har just kollat vampire och tänkte väl sova nu. Är sjuuukt trött... laddar inför party @ cia i morgonkväll, det blir awesome ;)

till höger på bilden har ni min idol aka bettan! (ni fattar bara vem bettan är om ni följer ana gina) hähä

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0