Chariot - Gavin DeGraw

viiiiilken härlig daag, tralalalaaaa tralalalalalalaaaa (tänk ted gärdestads låt oh vilken härlig dag så blir ni fattar va ja mena)
för det har verkligen varit underbart väder ute idag :)
första dagen på lovet idag (eller okej tekniskt sett är måndag första lovdagen men jag säger idag för det är roligare). Den spenderades först hemma med damsugaren och skurtrasan, sen vid tvn med blicken mot skid vm, sen ute i skidspåret (fan vad jobbigt det är att åka skidor, hade nästan glömt!) och sen vid fysikboken. den kommer avslutas med hemmagjort pizza och sen ett oerhört fint besök av fröken gustafsson <3

dagens låt är iaf Chariot med Gavin DeGraw. blir nostalgisk, tänker på 7an på bergnässkolan osv. men låten är grymt bra och jag har börjat lyssna på den igen :)


Nu är det ju på så sätt att jag kmr få två veckors lov eftersom jag måndagen efter lovet tar jenny och maria i handen, tar flyget över gränsen till norge och bosätter oss i oslo några dagar för att kolla TAYLOR SWIFT. jag förstår fortfarande inte att jag verkligen ska se henne live.... helt sjukt. aaaah vad jag längtar. det är dock lite snurrigt i huvet.. allt det här med hur länge ska man köa? vad ska man ha på sig? vad ska man ha med sig? hur fattig kmr jag bli av den norska-sjukt-dyra-kronan? en McDonalds-burgare kostar ju fan 110 spänn...
Förbannat kul ska det då bli och en upplevelse vi aldrig kmr glömma. tänk er att få se erat favoritband, det band ni kan varje ord i alla låtar de har, att ni älskar att sjunga, och får sjunga med på en livekonsert. ja precis så är det :)



Jag har beställt hem ett par vita, låga converse. dom ska komma i mars nån gång. de va på 50% så det kändes braaa! nu är det enda som saknas i min converse-samling: ett par vinröda. shit vad jag vill ha dom. Sandra har lovat att kolla om hon hittar såna i London åt mig :)


Jag menar, hur fina är dom inte!?? <3




























9 dagar kvar
86 dagar kvar
pussss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Gölle du, det kommer bli en awesome kväll!:D För man vet aldirg vad vi hittar på;)

2011-02-26 @ 19:17:00
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0