set the fire to the rain

tjohejsan tjohoppsan!
nä hörrni, nu är bloggpausen (eller vad fan det nu var) över. i'm baaaack!
varför? jaaaa förmodligen för att jag inte har så jävla mkt att göra nu på dagarna.... haha nämen det är så många av mina gullevänner som har flyttat, så då kan man lika gärna skriva här om "vad man gör på dagarna" typ, så dom får veta. vet inte vad jag gjort utan deras bloggar liksom :)

en liten header-ändring också men den där pysslade jag ihop snabbt bara för att min gamla var töntig. ny kommer. någon gång. you'll see.

idag blir dock kanske inte så rolig uppdatering. eller okej, kan berätta vad jag gjort idag.
vaknade vid 8 - halv 9, typ småsjuk (sjukare igår än idag dock!) så tog datorn och kollade ett avsnitt av Pretty little liars. grymt bra! sen har jag gjort lite måsten: städat, gjort unghästutställningsprogram, varit i stallet och fixat iordning osv. sen efter middagen for vi med jevne till veterinären i boden. han är sjuuuk. han också. ungefär lika bra timing som när jag blev sjuk till ayia napa. menmen, så kan det gå! på kvällen kom indra och kicki hit och fikade kladdkaka och drack te :) sen efter det har jag bara suttit här vid datorn, youtubat, lyssnat på musik (Adele - set the fire to the rain!!!!) snackat med folk och sådant trevligt. nu när jag skrivit klart det här ska jag sova. gött.

alltså inte så nödvändigt att skriva sådär ba först gjorde jag det och sen det och sen det och sen det för det är fan ingen som orkar läsa det ens. meennn gör det IFALL nån orkar ;)

jag saknar rutiner, btw

och jag längtar tills jag får ett jobb...




bjussar på dem.
puss & gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0