forever young, i wanna be forever young

klockan är 22.13 å jag borde ha pluggat klart mku. men jag har inte ens börjat. hur fan ska jag kunna 80 sidor mku till i morron? jaa, de vet inte jag heller!
kom hem just innan 6 från skolan, var SVINTRÖTT (va på spinning 07.00) å har skrivit prov idag. min hjärna är död. efter jag varit hemma ett tag fick en mental breakdown (när jag tänkte på skolan), mamma kramade mig en stund, jag å pappa for å övningskörde runt på storheden å stan så jag skulle bli lite gladare, sen for jag å sa hej till mina pållar å nu sitter jag här. trött som ett as, och less som en gris. ajja... vi får väl se hur de går i morron, två prov. usch!

Yoga på idrotten förresten,
hej oviga killar..? hahah, sick.

här ska ni få en video på typ.. världens snyggaste tjej som har en GAAALEEEN sångröst. jag förstår inte hur det kan låta så bra när man "skriker". jag förstår verkligen inte ;o
gör ni?



somsagt, crazzzy



de senaste dagarna har jag spenderat mkt tid med gulle-sandra. som fyller 18 idag. GRATTIS GUMMSIII :D
kolla vad snygga vi är, jag å hon <3





snygg emma va också med oss igår ;)


här är två av de bästa i hela världen, det går verkligen inte beskriva hur mkt de betyder för mig.

hahah, utklädnaden är för att de regnade ute å hon frös jättemkt när hon kom in så då va ja ju tvungen värma henne lite (a)
JAG ÄLSKAR ER <3

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0