cold case love

det va en mkt trevlig kväll igår, speciellt hos josse! Middag (kyckling och kroketter) å fixa sig hos henne, å sen vidare mot kyrkbyn för englunds 18-års fest som dock hade spårat redan när vi kom. Halva kungsfågeln hade hört om festen å va där (kändes det som). Polisen kom - places stängdes ner. Tycker SÅÅÅ synd om englund å anton. usch. men somsagt så vare kul så länge det varade :)
btw, så tog det 1 timme att ta sig från bergnäset till kyrkbyn, inkluderat att vi väntade på en buss i stan i ca 10-15 min. heh, siiick. bussen va proppad med folk!

Josify sminkade mig igår också, ska defenitivt anlita henne igen! :)
dessutom fick jag låna hennes kenza-halsband (som hon hade på ELLE-galan?) en stund å jag hann bli kär i det. så jävla fiiint de är (a)
hade på mig min nya fodralklänning från vila och svarta nylonleggins :)

 

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0