Charlie st.Cloud

hejåhå
har varit hemma hela dagen för att jag varit sjuk. SÅ JÄVLA JOBBIGT. med tanke på allt som jag har att göra denna vecka.
Norge resa - check
spanskaslutprov
matteDnationella
mku redovisning
stadsmaran
alanya

good luck with all that mändy. spanskaprovet skulle göras idag så vette tusan när det blir av.
jag ber till gud att jag kommer orka plugga matte så jag kan göra provet å att jag hinner bli frisk till alanya. annars blir jag helt galen..
känns sorgligt att jag är sjuk nu för jag har fan tränat inför stadsmaran hur länge som helst, åsså går jag och blir sjuk nu. blääääh!

måste nog släpa mig till skolan i morron trots allt. plugga matte. whole dayy loong.


Zac efrons nya super-film, verkar asbra ;D
han är ju bara för snygg alltså, kan verkligen inte sluta tycka det trots alla som klankar ner på honom ;)




verkar den bra? :)

pusss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Stackare du får krya på dig! Ja alltså Zacs film verkar ju så sjukt jävla bra, den måste ju komma på bio så vi kan se den!!!:D

2010-05-18 @ 09:26:12
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0