til' the end of all time

tjaaabbbaaaaa


igår på dagen va jag med jokki, vi va till stallet och lagade våfflor + kollade lite greys. De va supertrevligt :D
sen på kvällen for jag på spinning + core. det är så jävla underbart! så idag har jag lite träningsverk i ryggen idag. faktiskt inte nästan nå i magen :)

snöstormen fortsatte ju än idag så de har blivit en inne dag idag - igen! fast stallet har jag ju varit i, skönt att va ute lite iaf :)
har kollat greys. masssooor med greys. å kollat när mamma, samuel å alva har bakat kanelbullar. och ätit två st förståss, med kall mjölk - mummmaaaa :)
jag är så sugen på att träna men frågan är om jag orkar ta mig in till stan. Jag tror faktiskt jag kommer orka det, är rätt pepp för att motionera :)
great song


jag gillar ju oftast bilder i svartvitt mkt mer än i färg. tkr nog så i dehär fallet också, tror jag ;p
vad tkr ni ? :)


/amanda


Kommentarer
Postat av: Gurra

Jag tycker den är super fin både svartvit och vanlig!:D

2010-03-03 @ 17:41:25
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: jokki

jaa snyggAmanda! kul at du fick bullar dagen efter att iv pratat om hur gått det är, yummie

2010-03-03 @ 18:59:55
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0