this is my life, my friend

Anna Bergendahl - This is my life
Hon måste ju vinna melodifestivalen. Har inte kollat nåt på de i år men har hört den låten å den är ju helt gudomligt bra! :)

ska börja med en kluring vi klurade på i klassen idag. Så därför får ingen i klassen svara på den här ;p
okej då kör vi...
En man promenerar mot stan men plötsligt kommer en korsning och han vet inte om han ska ta höger eller vänster. Vid korsningen står det två gubbar. En av dom talar bara sanning och en ljuger bara. Man vet inte vilken av gubbarna som ljuger och talar sanning, och du har en fråga på dig (inte en var till gubbarna utan en till nån av dom). Vad ska du fråga för att du ska veta vilken väg du ska ta för att komma rätt?

klura på den ni! :)
Hoppas ni klurar å skriver svaret. Skriver de i nästa inlägg :)

Jag har en massaaa skolarbete framför mig men den tråkiga delen kan vi ju som bara hoppa över. Vi går direkt till morrondagen = klasssfeeest! eller egentligen inte "klassfest" för de kommer så mkt andra människor också. Men vi kallar de klassfest iaf :)
Det ska bli så jäääävla kuul, första festen i tvåan! haha, bättre sent än aldrig!

Idag på hålet så knallade jag till stan med Cia, Emma, Sandra och Josse. Jag å Sandra knallade runt på lika olika affärer och med mig hem fick jag;
nagelborttagningsmedel (ÄNTLIGEN!!!! haha) från Åhlens
silver-glitter-ögonskugga från Åhlens
leggins (svarta med en 6cm bred skinremsa på sidorna, skitfiinaa) Kappahl
och sist men inte minst ett halsband (lite större, tre lite bredare kedjor) Kappahl
Får ta kort på de nån dag men orkar inte nu.

Nu lyssnar jag på musik och försöker klura på vad jag ska ha på mig i morron. Blir å ta me sig många olika förslag å testa hos sandra innan ;p åker dit vid 2-3 tiden å umgås, lagar middag, taggar för kvällen och såklart fixar sig inför kvällen!
funderar på antingen min frans-klänning, min andra svarta klänning eller linne & kjol... hmm..
är ganska säker på att dom nya legginsen åker på iaf!

har fixat å klippt naglarna just innan middagen, nu är dom i ordnig också.
förresten så ska jag fan aldrig ha långa naglar mer. Har klöst mig typ på kinden så de är världens sår å de kommer fan ta en evighet för de att läka för de rivs upp när jag torkar mig i ansiktet på morron/kvällen. de är superfult å gör ont. Jävla skit-naglar! ;o

ha en bra daaag,
pusss

Kommentarer
Postat av: linda

jag skulle ha sagt "peka till vänster"! :O:O:O



det var superkul på partyt igår förresten. :)

2010-03-14 @ 12:58:51
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0