that's when i look at you

hallååå

idag har jag tränat, varit med jenny å alva och samuel, städat, lagat mat, varit i stallet.. + lite till. nyttig daag för min del :)

jag längtar så himla mkt till en viss film kommer ut. så himla himla himla mycket. den verkar så jävlarns bra. å sen gillar man ju skådisarna också, t.ex. Miley Cyrus :D
den heter The last song och är baserad på boken The last song som Nicholas Sparks har skrivit. Han har ju skrivit t.ex. The notebook och A walk to remember också :)
jag hoppas verkligen att den kommer på bio här i sverige.. :)
och låten som är i den: <3 (den andra länken)
föriövrigt så är hon tillsammans med killen i filmen och musikvideon i verkligheten. bara lite sådär onödig info ;) haha



trailern

låten


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0