tatto your name across my heart

so it will remain, not even death can make us apart



tjooohoooo!
fin kväll hade jag i fredags, som spenderades med inte mindre än nåra tjejer från klassen. Vi var i måttsund, at emmas 18-års middag å de va himlarns trevligt må jag säga! jag gillar dom tjejerna alltså <3
hade en fin kväll även i torsdags, dock fick jag sitta hemma å vänta på folket i 2,5 timme medan en viss person åt middag och satt på facebook (??) haha, men när dom väl kom så va de ju såklart trevligt :) vi kollade en film å sen lite annat smått å gott på tvn, å massa prat också förståss :) <3

igårkväll hade jag tandvärk, min visdomstand är påväg upp, å de gör såå ont :( så gårdagskvällen spenderades vid datorn med ögonen på en ny serie jag börjat se, the secret life of the american teenager, har tänkt börja se de jättelänge men har haft massa annat för mig. Men nu har jag börjat å sett tre avsnitt, och gurra, you'll love it ;) jag älskar det!
å trots att jag gick å la mig typ 2 så vaknade jag 7.54 typ.. Har vaknat innan 9 nästan varje dag på lovet!? ;o rätt knasigt men skönt också. Dock blir jag dötrött på kvällarna så de blir ofta att jag sover middag/kväll å sen är uppe lite senare ändå ;p

Nu sitter jag i köket å ska äta lunch innan jag beger mig till stallet. Har dock en jävla huvudvärk, visdomstandens fel.., och även tandverk. men de får jag leva med.. sista dagen på lovet idag.
dedär sved att skriva. usch. jag vill inte tillbaka till verkligheten

Jag har lite ångest vad gäller beställa från nelly eller inte. Jag kanske vill beställa en bikini å en klänning/tunika men jag har så svårt å bestämma mig. Egentligen har jag väl inte råd så de är därför jag måste fundera extra mkt!



sa jag att jag hade lite tråkigt med kameran en dag också..? x) haha
nog är man lite småtöntig alltid!

/amanda


Kommentarer
Postat av: Gurra

Alltså förlåt söta du för att jag var så seg i torsdags!:S Men jag hade inte kollat facebook sen elva på dagen så 9 timmar var jag tvungen att ta igen, fejjan är min nya drog typ!;D Plus attjag inte hade ätit middag eller nå:S Åh alltså känns ju nästan som jag måste börja kolla den där serien nu!!:D

2010-03-07 @ 20:13:37
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0