it's like an angel came by, and took me to heaven

Grattis jowkie-hanna i efterskott, igen! :D

igår gjorde vi ett fysikprov som gick åt skogen. efter det drog sandra till thailand. i morse fick jag ett sms av henne. blev så avis att jag höll på börja gråta... ;) haha. wish i could be there toooooo,
men nu äre ju bara SJU veckor kvar till alanya, å idag kom studiebidraget - vilket innebär att jag kan betala av resan nuuuu!!! :D:D SHIT VAD JAG LÄNGTAR <3

förresten så gjorde jag engelska nationella muntligt idag med frida å josse. HAHA säger jag bara. det skulle ta ca 45 min sammanlagt. vi satt å garvade i en timme innan vi ens kunde börja. sen tog de en halvtimme till. så 1,5 timme. vi fick gå över engelska lektionen å missade typ 25 min av lektionen efter. hahahah herregud alltså x)


asgrymmmma Justin Bieber har kommit ut med en ny skiva, den äger sönder! gurra du måste lyssna på det!! eller alla borde lyssna på domhär låtarna:

http://www.youtube.com/watch?v=A-5JzojOc4s
http://www.youtube.com/watch?v=hlKZQZBxoQ4

denhär är SÅ bra (a)

allt finns på spotify

 



fick ett litet ryck, här får ni nåra bilder!
asså nusseee <3

dom två sista, HAHAHA fett länge sen ;)

 

ska snart kolla 90210 å melrose

pussss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Ja om du läst min blogg idag så har jag skrivit lite av en av hans låtar men jag vet inte om det är en av dom nya, fast jag hade då aldrig hört den förrut! x)

2010-03-31 @ 22:36:33
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0