i said leave but baby all i want is you

With your face and your beautiful eyes,
And the conversation,
With the little white lies.
And the faded picture
Of a beautiful night
You carry me from your car
up the stairs
And I'm broke-down cryin'
Wish we weren't this messed,
After everything in that little black dress
After everything, I must confess,
I need you



jag vaknade vid 7 tiden i morse. av mig sälv... för att jag har ångest. ångest över skolan. helvetesjävlar vad jobbigt de känns just nu. kan vi inte bara spola fram tiden till 23 maj, please?

väntar på att massa tjejer ska komma. shiet så trevligt, har saknat det <3
igår va ja me resten av famljen på sammes hockeyavslutning. dom spelade mot föräldrarna i coop arena, fett coolt. å sen kom ju nåra spelare från luleå å spelade med pojkarna också :) t.ex. bartecko, robin jonsson, martin chabada å nåra fler. de va ännu mer fett cooolt ;) haha

nu kom jokki å elina så jag ska va lite social med dom,
pussss

Kommentarer
Postat av: leffe

bartecko spelar inte i luleå längre. bara så att du vet

2010-03-31 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0