give the first dance to me

idag efter skolan skulle jag gå på stan å köpa ett par rejäla löparskor som är bra för mina knän. + att jag skulle KOLLA på bikinisar.
Kommer hem med tre bikiniöverdelar, två bikinitrosor, ett par jeansshorts och två linnen >.< AAAH! haha, faan. mamma som va skyldig mig pengar förde över lite till mitt konto å självklart kunde jag inte hålla mig.. men jag resonerade så att jag måste ju ändå köpa sommarkläder snart så vrf inte redan nu, ska ju till alanya snart! :D SÅ TAGGAAAAD! <3

ni ska få nåra bilder, dock är färgen inte till sin rätt på bilden (på bikini till höger), mkt finare irl :)

/amanda



Kommentarer
Postat av: Gurra

Snygga vårkläder!:D

2010-03-08 @ 21:22:49
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh vad fint det blommiga linnet var! :) ett sånt hade jag också velat ha, haha.

2010-03-10 @ 12:48:16
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0