you smile that beautiful smile, and all the girls in the front row scream your name

ännu en dag hemma. mår mkt bättre. men höll på svimma när jag skulle till köket från sovrummet. fyfan vad äckligt det var. gick mot köket å kände hur det började svartna, ställde mig vid första bästa vägg å höll fast mig/lutade mig mot den med en arm å höll i datorn i andra, så började mina ben skaka svinmkt, jag såg ingenting, hörde hur datorn slogs mot väggen å de enda jag tänkte var "håll.. i datorn... inte tappa..den"
efter ett tag försvann det å jag kunde andas ut. var själv hemma, inte så kul å svimma när man är själv. ligger man där tills typ mamma kommer hem från jobbet ca 16.30 eller nå..? haha, sisådär 8 timmar hade det varit x)

under dessa dagar har jag sovit å kollat lite The secret life of the american teenager. naiiiz. å idag kom ju 90210 avsnittet ut, HAHAH, fan vad jag garvade. så jävla kul de va ;D

i brist på annat kan jag ju bara babbla på om allt å ingenting.
t.ex. om Justin Bieber, han har många bra låtar trots att han är så ung (just fyllt 16)
grymmmm kille! :D


de va faktiskt så att han la ut videos på när han sjöng, på youtube, så hans släktingar kunde se. men så hittade Usher och Justin Timberlake han å båda ville skriva kontrakt å låta han göra en skiva. Valet föll tillslut på Usher. och hela skivan är jättebra, väldigt jag-ig men ändå ;) hahah

jag tkr domhär har gjort en jättebra cover på låten :)

 


kan avsluta med två bilder på secret life snyggingen, man kan liksom inte få nog av han ;)
Daren Kagasoff

 

oops, de är bäst att ta tag i min inkorg nu. det står 99+ på den ;s aaah. alla jävla facebook meddelanden!!! eller? ;p haha

/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0