and when I was drowning in that holy water, all I could think of was you

jag lyser med min frånvaro.
utomhus. i skolan. stan. helex. överallt.
orsak: magsjuka... sen i söndags. det är ett helvete. ett fucking jävla helvete.
igår va jag så törstig så jag hade kunnat hälla i mig 2 liter på en gång. men istället fick jag sleva i mig en matsked vatten/cola var femte minut.
en gång struntade jag i regeln och hällde i mig två glas. det va en underbar känsla tills allt kom upp igen.. bläääh
jag har abstinens efter apelsin också. skulle vara så sjukt gott. men jag vågar inte käka det..

natten till måndag var obeskrivligt jobbig. var upp flera gånger varje timme. sov tillåme på toan i typ 1 timme för att jag var allderles för trött i kroppen för att springa fram å tbx hela tiden.
idag mår jag bättre. dock har jag fått feber. och allt snurrar när jag rör mig.
ska nog ta med mig en ipren, vatten, cola och en matsked till mitt rum. nu ska jag kolla secret life och gossip girl. har som inte så mkt annat jag kan göra. sovit 15 timmar i natt så jag är inte så trött.

alla friska nötter får ha en bra dag,
jag ska också försöka ha en okej dag..


den här låten älskar jag.    

justja! måste ju säga svaret på gåtan i förra inlägget. har fått nåra förslag på svaret, men ingen har tyvärr haft rätt.
Rätt svar är: Vilken väg säger den andra att jag ska gå?
ni kanske får klura på dedär också innan ni förstår, men tänk ordentligt så märker ni att det är de rätta ;)

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0