and everyday I see the news, all the problems that we could solve

jag har pluggat kemi i överflöd. känns som att jag har försökt plugga så mkt att allt är ute ur huvet igen. imorron gäller det. herregud, hur ska detta sluta?
har kollat melrose nu iaf å ska snart sova. lyssnar på massa musik, de är helt underbart.
One republic är underbara <3 dom är så bra så det finns inte ord. så himla skön musik! ex. på helt gudomliga låtar; Secrets, All the right moves, Waking up, Apologize (fortfarande sjukt bra! hahah) å massa fler :)
å Taylor swift också, texterna - in my heart lixxx ;)

asså lyssna på den här, hur kan man inte tycka den är bra?

om den laggar äre bara pausa en stund å sen play:a igen för den måste kanske ladda!

nu ska jag sova, kommer förmodligen drömma om kemi.. blääää.
hur som helst så längtar jag till söndag. obeskrivligt mkt. håll tummarna, för min skull :)

 

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0