you know that i love you boy, hot like mexico

orkar inte gå igenom allt som hänt på senaste tiden så låt oss bara säga - det är sommarlooooov!!!! :D:D:D
eller jag har en uppgift kvar men den räknas inte! :D haha

Katy Perry - Californa Gurls
och
Lady Gaga - Alejandro
två jävligt sköna låtar! gissar på att de kommer spelas grymt mkt i sommar! :)



igår va jag å kollade balen, mina damer va ju där. SÅ FINA. Jag grät en gång, försökte dölja de men Ann-Britt kom på mig.. heeh (a)
dom va verkligen helt sickigt fina <3

Bild och text tagen från kuriren.nu
hennes frisyr va helt galet fin :)
det kommer nog upp nåra fler bilder från balen när jag tagit dom av jenny, hon va ju fotografen igår :)




idag har jojje tävlat i umeå. han blev 6a, men fem meter före mål var han tvåa så det skiljde ungefär en meter mellan 2an till 6an, de va rätt så stenhårt om man säger så! vi är då nöjda för han fungerade och kämpade, nu får vi se vars vi anmäler nästa gång :)
på vägen dit hade jag ungefär såhär kul:



lika läcker som alla på balen??? x) hahaha
jaoo eller hur


hade sjuk lust att fara på kafelino ikväll, men jag kom hem rätt nyss å ska till östersund i morron vid 10 tiden så jag fick inte fara för papsen ;/ ajja när vi är hemma därifrån då blire mkt parteyyy :)
kommer dock sakna jevne som ska på bete hela sommaren. usch vad tråkigt det blir utan honom :(

ska skriva lite engelska nu, sen sova
pussssss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Och ni var så gulliga som kom och kollade!:D och jag visste nästan att du skulle gråta lilla du!;P

2010-06-12 @ 22:02:00
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0