sun kissed skin so hot will melt your popsicle

hey-y-y-y
i'm in jokkismokkis makin' some money. Tänka sig att jag tjänar pengar tillåmed när jag sover, hur praktiskt är inte det? :) hahah
befinner mig just nu i pappa och nyboms lägenhet, har redan sovit 1,5 timme och klockan är 19.45.. det är ju långa arbetsdagar här alltså, eller ja, tidiga. kliver upp 04.00 varje morron då vi börjar 05.00 å jobbar till 15.00. Men he gå fiint he me, lite (HOST) trött bara! haha
alla härliga gubbar gör det bara roligt att vara på jobbet, de är bara FÖR sköna alltså, bert-åke/bertan/berran är störtskön, garvar så fort han öppnar munnen ;) hahah Det är även med han och Ingemar jag har spenderat dagen mest, vi har armerat, najat (lärt mig mååånga nya ord) å sågat, spikat, hjälpt att lasta grejer på traktorn med mera. Första dagen gick riktigt långsamt, men nu svishar det bara förbi, i morron äre ju hemresa efter jobbet!
Det är ju så att vi jobbar nere under jorden, och där vi var idag hade vi spolat på väggarna för att göra rent (till gjutningen/sätta betongen) så det droppade 24/7 så vi hade full regnmundering på oss och sen när vi for upp å fikade på rasterna vare ju sol å fint! knasigt att jobba under jorden där det regnar och är kallt och mörkt när de är så fint väder ute ;p sen vare bara "hem" duscha å kolla spanien-matchen vilket slutade i fiasko men jag älskar ändå torres så det va en njutning att bara få se han på planen ;) hö hö

jag har kollat serien 10 things i hate about you, sjuuukt rolig men finns bara i 20 avsnitt hittills å varje avsnitt är 21 min långt. Nu har jag börjat kolla om OC säsong 1, Joel hade den på sin externa hårddisk så jag snodde det ;) hahha passade perfekt, hade tänkt ladda hem det men då slapp jag ju det!




pusssisss


Kommentarer
Postat av: Joel ;D

tjuv ;D

2010-06-17 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0