so far away, but still so near

hej

både i förrgår, igår å idag har jag varit på stan! eller i förrgår på storheden men de är nästan samma sak för de är så stort nu! Jag har haft det jobbigt att ha med kryckorna de två första dagarna men idag sket jag i dom å de funkade bra, kan inte gå så fort men jag tar mig framåt iaf :) har fått med mig en ny tröja hem å en ny kofta (båda på rean!!) å sen två linnen också, + två par skor (99kr per styck!) nöjd tjejjj. va på stan idag med indra, kicki å alva, trevligt sällskap med andra ord.
igår tillbringade jag kvällen med tjejerna, vilket alltid är lika trevligt! jokki bjöd på kvällsfika åallt + att vi kollade när spanien vannnn :) fyfan vad spanien ska äga ut argentina (heeeheee...?) på tisdag?? vet inte vilken dag men de kmr bli en jävligt bra match å jag hoppas såklart spanien vinner trots att jag hejjar lite på argentina också ;p men jag har sagt att spanien ska vinna vm så jag står fast vid det.

nu ikväll har jag varit å tvättat jojje, han ska ju tävla i morron :)
juste, har städat min garderob idag å de va välbehövligt kan jag säga er (y)
amen nu höll jag på glömma säga att jag klippt mig också! det va ännumer välbehövligt, shit vad risigt det va men nu är det fräscht å fint igen :)



I'm in the corner, watching you kiss her
I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own

So far away, but still so near
(The lights go on, the music dies)
But you don't see me, standing here
(I just came to say goodbye)


Robyn - Dancing on my own <3

pusssiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0