i know i won't be the first one givin' you all this attention

home sweet home,
efter en vecka med störtsköna gubbar är jag nu hemma. TRÖTTTTT! haha jag sov till halv 11 i morse, hur ofta gör jag det liksom!?? sov nästan 12 timmar x) haha shit.
efter jag sovit åde for jag till stallet å hälsade på min olyckliga häst järvsö jo som saknar sina kompisar så jävla mkt att han knappt vill äta :( jag är så orolig för honom, måste typ hämta hem jevne eller nå åt han, jag saknar ju också jevne så vem blir inte ledsen utan honom liksom? :(
medan pappa körde jojje och sprang och gick jag totalt nästan 7 km :) de va riktigt välbehövligt! Sen när jag kom hem har jag bara chillat, ätit god mat, duschat, rakat benen, lyssnat på musik m.m
förresten, JBs nya låt med uscher är riiiiktigt bra, check it out! ;)


nä nu ska jag slå på en film å sen sova,
v75 i boden i morron (JIPPIIIEEE) å de är en sjukt bra häst som kommer å tävlar, hoppas bara vädret blir bra också annars blir jag arg. dom har dock lovat regn... >.<
å v75 i morron är sent på kvällen, för första gången i historien, så de är värsta stora dagen för travet då :) kuwligt!
pussssnattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0