free fallin'

för jag har stukat foten, för jag har stukat foten, för jag har stukat foooteeeeen - fyfan vad jag är bra!
eller ja, brytit av 3 ledband men sången hade inte blivit fin då x) haha
så lindad fot, med nån slags skena i 4 veckor. JIPPIIE! kryckor nu tills jag kan stödja lite på foten. Dehär blir intressant må jag säga. kan iaf konstatera att träning är MIL iväg... :( å jobbet.. ja vi får se hur det blir med det men jag ska å jobba iaf men frågan är när ;p det kan ta flera månader innan den är helt återställd ;/

om ni vill veta historien bakom denna fina händelse så kan man kortfatta det; kafelino har en hög upphöjning vid DJn, jag tänkte inte på att jag gick på den och pang var jag nere på golvet å landade jävligt snett. fortsatte ändå å försöka dansa hela kvällen men sen när jag skulle promenera kunde jag inte gå som vanligt. i morse när jag vaknade grät jag bara jag satt upp för det gjorde så ont, kunde inte röra vid vaden ens (???) å ja, de va helt enkelt obeskrivligt jobbigt. men efter en ipren och ett besök hos farbror doktor blev de lite bättre :)

jag har haft en sjukt rolig kväll igår, galen också, med jädra härligt folk :)
förfest hos josse, ut på kafelino, efterfest hos anders och sen max!
bilder finns på fb,

nä nu ska jag ta och vila foten lite å kolla lite tv elr nå, med mommooo å moster! :)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0