boy, i need you here with me

har inte hänt så mkt sen sist, jag har jobbat och inte sovit så jädra mkt förens jag kom hem i torsdags! Jag älskar mitt jobb, eller rättare sagt, alla jag jobbar med så allt blir så kuul! :D Igår vare midsommarafton och den spenderades först hemma med mamma, pappa, samuel, alva, mommo och moster. Vi åt middag och hade det trevligt :) Sen drog jag vidare till sandra för att möta upp henne, cia, josse och lollo. Vi drog sen till ellen men vi var ganska trötta så vi for hem redan vid halv 1, taggar för ikväll istället! SJUKT KUL DE KMR BLI! ses vi på makeout/kafelino? blir nog att dra dit med nåra filurer :)
hoppas alla haft en trevlig midsommarafton!


på tal om nåt helt annat så har ju selena släppt sin nya singel, den är sjukt bra, så jävla talangfull tjej alltså! Hon är ju 17 år å har sin andra skiva påväg ut, varit med i nåra filmer och serier och har tillåme en egen klädkollektion! ;o


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0