i know you were on my side even when i was wrong

2 dagar kvar
tills jag får "semester" eller va man nu ska säga!?
fyfan vad jag ska umgås med mina underbara vänner, krama lite extra på våran fina johanna som snart åker (kan inte fatta att det är så snart!???! ;o ) till florida och blir där i 4 år. 4 år, fatta, de är en sjukt lång tid! jag är avundsjuk också måste jag erkänna. Florida, av alla platser i världen ska hon dit jag vill mest, typ ;) haha men jag ska å hälsa på henne nån gång, såklaaart! ;D
på semestern ska jag även avverka fina helger som innehåller både pdol och lk, dricka alkohol å träffa mer fint folk :)
har semester nåra veckor å sen blire förmodligen att jobba en vecka till då jag missade en pga fotjäveln...

jag måste ju bara säga en sak till. Igår var jag helt förbannat sjukt galet trött så när jag kom till lägenheten efter jobbet så duschade jag, åt lite å sen hoppade rakt ner under täcket, 19.00 var klockan då. gav inte ens datorn en chans att följa med till sängen för då hade jag blivit fast å inte somnat förän typ 00.00 som alltid annars ;p
vaknade 05.00 pigg, glad och utvilad. dock kan jag ha sovit liiite för många timmar för har gäspat en del på jobbet ändå.. he he









älsklingsflickorna som äntligen är hemma efter en långvarig vistelse i norge. nu är dom minsann dräktiga och har fått gå ut i stora sommarhagen där dom trivs som allra bäst ;)



nu ska jag nog duscha lite, göra jokkmokks vägar lite osäkra genom att köra bil å sen sitta vid datorn tills jag somnar? haha, eller jag måste ju äta också ja.. de får pressas in nån stans!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0