it's not worth the struggle, the hurt or the trouble

jag har varit på norgeresa. 220 mil turåretur. de tog en jävla tid. men nu är mina damer hemma med föl i magen åallt <3
på halva resan har jag dunkat miley cyrus nya album can't be tamed ur högtalarna i bilen. obeskrivligt bra. det är verkligen sjuuuuukt va bra det är. länge sen jag hörde ett album som hade så många jävligt bra låtar. alla är verkligen svinbra. hon har tillåme skrivit låtarna själv till dehär albumet så ja gottfolk, ni borde lyssna.




I've been stranded on a lonely street
Got lost in the shadows
Fell hard in the battle
The cries and the suffering
I walked through the darkness
Left broken and heartless

I'm calling out, can you hear my voice?
I'm gonna find you through all the noise, oh whoa
You know there's nothing that I wouldn't do
Shine your light as I reach for you

My heart beats for love
My heart beats for love
It's the sound that I hear
Tells me not to give up
It breathes in my chest
And it runs through my blood
My heart beats for love
My heart beats for love
Whoa, oh oh oh yeah

sist men inte minst så har jag kollat filmen med stort F ikväll med sandra. på bio. jahapp. what to say? bäst.
överlägset bäst av alla 3 filmer enligt mig. det är då så jag känner nu å de kmr nog inte ändras heller. helt enkelt äckligt bra. <3



pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0