can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

i could really use a wish right now, wish right now, wish right now.

just nu är jag allmänt nöjd med livet. förutom en liten grej då, jag kan inte träna, aaaah jag blir gaalen!!!
men annars är det bra.
En dag var jag med sandra, cia och josse å åt på waldorf sen drog vi hem till cia å fikade och pratade i nåra timmar, en äkta sommarlovskväll :)
festen hos elina i fredags eller lördags (JA JAG ÄR HEEELT DAGVILD) var sjukt rolig. verkligen bara helt jättekul :) allt alanyafolk + nåra till. tack elina och viktor för en jävligt härlig fest :)
annars har jag mest tagit det lungt, sovit, varit i stallet osv.
å juste jag har fått min lön också, feels goood.




nu ska vi äta middag å sen får vi se vad som händer ikväll. det blir förmodligen en lugn hemmakväll, kusin indra å hennes päron kanske skulle titta förbi så då blir det att umgås med dom :)

pusssis

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0