we fall down, we get up, we try to hold our head up

when life pulls us apart
we fight and we bleed but all we ever need is something to hope for

Den är ju som bara för fin..

 

vill ni veta en bra sak? tänkte väl det.
jag klarade fucking jävla matteproveeet!!!! haha så jävla glad! Trots min "mental breakdown" kommer jag nog få vg i slutbetyg. JIPPIII! ;D

 

På idrotten vare vääldigt kul, vi hoppade studsmatta! Julia försökte "lära" (lära och lära, men visa oss) hur hon gjorde lite volter och grejer. SJUKT duktig tjej alltså! jag klarade tillslut en grej som hon försökte lära oss, det typ låter å ser ut att va jättelätt men är skitsvårt! Man sätter sig på rumpan, vänder sig om i luften och landar på rumpan andra hållet, med spikraka ben hela tiden! hah, de va de i slutet som va svårast. Men ja klara de, gjorde tillåme tre snurror. Inte världens elegantaste men I did it! ;D

 

Idag efter idrotten så skulle jag å träna med sandryyy. Hon pallad ur, men med min begåvning - bäst på att övertala folk - så fick jag med mig henne iaf! Hon skulle fara hem å deppa öve att hon KANSKE inte får mvg i slutbetyg i matte c men de är väl onödigt eftersom de bara är ett KANSKE! Jag tror hon va väldigt glad över att hon tillslut följde med mig :) Håller till på helex nu under gratisveckan, kul att testa på lite nytt!

 

 

random bild i england, jag och atlanten

nu ska jag väl kanske.. eventuellt.. plugga >,<

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0