The dust has only just begun to fall

Idag på eftermiddan va jag och badade och bastade på helex, mest badade, med massor med trevligt folk! egentligen skulle jag träna innan men de blev massa tjorv, haha. Tjorv blev de också med vilka som skulle komma (!!!!) av dom jag frågat men vi blev tillslut ett litet gäng: jag, lollo, mikaela, markus, martin, englund och falle :) Det va väldigt kul men nu när jag har kommit hem så har jag massa plugg :(
Dessutom va vi inte ensamma där i poolen. Självaste abbott bröderna va där ;) hahah, jag å lollo va så jävla efter med att fatta att de va dom. Vi hann bada, basta, bada ett tag till innan vi såg att de va dom x)

Har bestämt mig för en sak nu iaf. Det blir att köpa ett månadskort på helex nu när inpuls kortet går ut (de går ut nästa vecka) och när jag blivit frisk i knät :) Jag älskar att bada efter, måste liksom bara va på helex för det. Annars tkr jag mer om inpuls. haha.
Men jag köper ju bara kort för en månad så om jag sen vill ha på inpuls en månad så är de ju bara att jag tar där en månad!

nu ska jag dra, skola i morron, bläää
sen efter skolan kanske träna på helex. faaan, inpuls blire väl då ;p haha
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0