see i'm wrapped around your finger

lite småändringar i headern är gjorda :)

GRATTIS MARIA "GURRA" GUSTAFSSON TILL KÖRKORTEEEET!!!!!!! :D

dagen:
gjort mattenationella - gick åt h-vete, blackout, again!.. dock fick jag den inte på en gång utan typ när jag skulle börja på del 2.. men hoppas på ett vg på kursen iaf. Det måste jag ha skrapat ihop!
stan - köpte 2 par leggins, ett par strumpbyxor, en kofta och ett nagellack. gissa färgen? SVART! hahah, hur kunde ni gissa rätt? svart på allt. tillåme nagellacket x)
träna - gratisveckan på helex utnyttjades. Jag å emma sprang och cyklade ca 7,5 km. Efteråt simmade jag lite i poolen, så jäääavla skönt! helt mörkt i rummet, skön musik, varmt och lite små spotlights tända. Måste testas! sen bastade jag också en stund innan det bar hem med bussen.
hemma - åkt bil med körkortstagaren gurra med antnäsgirls och ätit.
nu - OTH!!!!!!! ÄNTLIGEEN! 1,5 månads uppehåll., det gör ont i hjärtat bara att säga det ;)


samme jag alva, någon månad sen

/a



Kommentarer
Postat av: Gurra

TACK GUMMAN IGEN!!!!:D<3

2010-01-19 @ 21:36:57
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0