No, the party don't start til' i walk in

nyårsafton sammanfattas; galet rolig :D
förfest i stan i alexs brorsas lägenhet med masssaaa trevligt folk. Sen vid 12 snåret bar det av till norra hamn för att kolla fyverkerier.? haha, blev inte att kolla på en enda utan leta folk. men de va ju som halvt tanken :)
Sen for vi till en efterfest på skurholmen typ, och sen vid 3 tiden knallade jag, jokki å olivia till jokkis kusins lägenhet på örnäset där vi skulle sova :)

Jag har ju börjat träna nu också!!! SÅ GLAD!! :D träningsvärken är här och  jag vill på ett sätt att den inte ska försvinna x)

Idag har jag tränat, varit i stallet å städat/möblerat i mitt rum :D de är så himla kul när det blir bra efteråt. Jag är nöjd :)
Blev just klar med det och har städat i typ 5 timmar x) så bara därför ska jag belöna mig med att kolla ett grey's avsnitt. Önskar att jag skulle orka hålla mig vaken i natt å kolla jvm, vill verkligen se matchen, och oliver ekman-larsson som man typ känner :D de är så grymt, han är ju helt sjukt bra! måste som hejja på han.

låtar som bör checkas out:
Fire bomb - Rihanna
Breathe in, breathe out - Mat Kearney
Stupid in love - Rihanna
Rude boy - Rihanna
Hate that i love you - Rihanna, Ne-Yo
Half of my heart - John Mayer, Taylor swift (har kanske sagt den tidigare men de skadar ju inte med en gång till)
Slow dancing in a burning room - John Mayer

- alla finns på spotify

/a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0