hate that i love you

- rihanna, ne-yo

 

har varit hos läkaren idag och nu ska jag till sjukgymnast. eller, den 18 ska jag dit, till helex, till sjukgymnasten. hoppas på att få iordning mitt knä nu!

sen va jag på stan å köpte en jäävla massa saker! Lite på rea, lite på inte-rea. Eftersom Alva fyller år snart så köpte jag lite åt henne också. Hello Kitty-, -handduk, -väska, -tröja, -mössa! hahaha, hon önskar sig jättemkt hello kitty prylar, så nu är jag på god väg ;)

Sen köpte jag lite till mig också, såklart, jag kan inte hålla mig x) först köpte mamma två skjortor till mig (tidigare under dagen) som jag ville ha men jag ska lämna tillbaka dom för jag hittade en på H&M som jag köpte, den va är superfiiin :) sen även en matta till mitt rum som kostade 125kr (ordinarie pris 500), en liten "låda" till toaletten där jag kan ha mitt schampo, hårspray och annat tjoffs! 15 spänn för den! hahah, med andra ord har jag fyndat lite idag också.

tror de va allt

liten mändy, hahah

 

nu väntar jag på att gurra och jenny ska komma och kolla oth här, NAJS!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0