don't bring flowers after i'm dead

heyyy folks,


idag är schemat inte särskilt varierat. det står med fet text, MATEMATIK.
och jag drar feta suckar
men det är np på tisdag, eller, svårare än np för de är våra naturlärare som gjort ett slutprov >.< FETT SVÅRT ;o

ajja, jag har fastnar på lite uppgifter här som jag får fråga mina brains Emma, Sandra och LiLo (Lollo, haha) om i morron på skolan! ;) jävligt tur att man har dom alltså, dom är guld värda <3
tur att man har lite music som kan lugna en när man får panikattacker, idag har jag lyssnat väldigt mkt på erik hassle. Låten don't bring flowers after i'm dead den är grymmm. lyssna vettja!



nu ska jag fortsätta, ha de braaa
/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0