when i see you smile,



I fredags var jag med mina fina vänner minus jokki och linnea, + massa annat folk, först hos elina på förfest och sen ut på cleo. Det va jääätteeeekuuuul :D

Har pluggat matte med cia idag, vg-prövning på fredag morron ifall ni var intresserade. Har just kollat oth, de va därifrån jag fick låten också, den är helt fin :)

Jag väntar på att paradise hotel ska komma ut på tv6 Play (!!!!!!!!) blir helt galen, kommer inte orka vänta till kl 23.00 och SEN se alla avsnitt som kommer ut idag, vilket är fyra tror jag.. men jag måste typ för de kommer ju stå överallt vem som vunnit och jag vill kolla på tvn (eller datorn då) istället för att läsa. Höll ju feta tummar för Cimon, lätt bästa, men han åkte ju. Så nu äre Andreas eller Kristoffer som ska vinna. helst andreas :)
för mkt prat om paradise,

jag håller tummarna för många saker men speciellt för en sak. snällasnällaSNÄLLAAA!!!

måste berätta en till sak. Idag var jag å tränade på helex, sprang och gick 45 min, typ 6 km. Sen besämde jag mig hastigt och lustigt ta en buss som gick 15 min efter jag tänkte det. gick ner för att duscha. -ingen handduk. skulle klä på mig - inga rena trosor eller sockar. jag fick ta bikinitrosorna (TUR JAG HADE DOM) och sen använda mitt linne som handduk och gå i conversen utan sockar, det gjorde ont i fötterna må jag säga. HAHA, ojjojj, inte lyckat alltså..

förresten så vann mamma 3500kr på travet idag, hon hade spelat för 16 kr :D hahah, vi vart överlyckliga! Hon som ska på stan i morron och kolla om hon hittar nåt fint till födelsedagsbarnet alva som fyller 6 år på fredag :)
och tänka sig, på tordsdag fyller emma 18, sick!
nää nu ska jag käka lite  kinapuffar <3, borsta tänderna hoppa under täcket, och kolla paradise ;) haha


schnygga vi är, sandry å mandy

pussss, /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0