looking at you makes it harder

Already Gone - Kelly Clarkson -v-

i söndags var jag på en venisage (??) med mamma, anki och ankis kompis och syrra. Vi for till nordkalotten där typ the studio var på besök från göteborg och sminkade och allt möjligt. Det var ankis kompis som bjudit henne och hon fick ta med sig 5 kompisar så då fick jag å mamma följa.
Först så sminkade dom oss, sen fick man fixa håret själv å sen vara "modell". Man fick ha med sig tre ombyten av kläder och fick som tre "plåtningar". Dom hade fina bakrunder, stolar, speglar, fläktar och allt möjligt, SKITCOOOLT å så in i helvetes KUUUL!!!!! Fotografen sa vilka poser man skulle stå i osv. De va verkligen HUR KUL SOM HELST! sen fick man även köpa bilderna men de va svindyrt.. om vi skulle köpa alla bilder, 110 sammanlagt, 55 på mig å 55 på mamma så skulle de kosta 5000 kr ;s 10 foton för 1950kr typ.. svindyrt. men jag måste nog köpa nån bild iaf.
Hur som helst. Vi fick också skriva en lista på folk som man skulle vilja fara dit och göra samma sak! Jag skrev många av er mina vänner och erat mobilnummer så om de kommer nåt sms eller nå därifrån så äre jag som har "bjudit" er och de är ngt ni verkligen borde göra för det är så himla roligt och dom tar jäättttefina bilder! :D

såhär blev jag sminkad
... okej eftersom blogg.se dampar SOM FAN så får ni se bilderna när de slutar dampa (y)

btw, idag gjorde jag bort biologiprovet. gick hyfsat. känner mig som 50kg lättare. är överlycklig över en ledig kväll. EN ledig kväll. i morron börjar plugget till spanskan. bläää.

efter skolan var jag å sandra å tränade, simmade å bastade. det behövdes. känner mig som en ny människa :)

/a


Kommentarer
Postat av: Gurra

ÅHÅ gud så kul!!:D jag hoppas du anämlde mig;) haha. Du blev ju sjukt snygg sminkad också!!!:D

2010-02-16 @ 21:59:42
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0