in my head i see you all over me

jahapp, ja de va ett tag sen. Har inte haft nå kul att skriva om så jag har inte orkat. Har inte nå intressanta nyheter nu heller men ska väl visa att jag lever iaf!
idag börjar mitt nya liv. ska testa en månad iaf, sen ser vi hur det går. Både jobbigt, kul och spännande på samma gång. Dock kommer mina vänner tycka jag är kokkolokko men det gör inget för jag kommer ändå fortsätta, har gett mig fan på det nu! :D

och nu är det efterlängtade lovet här. aaaaah så underbaart <3
men vad är ett lov utan läxor? ;/
masssaaaa med: matte, kemi, fysik. och sen även biologigrejs ska in idag å engelska book report ska in på söndag å lite av varje. men men, nog ska jag ändå ha ett fint lov, de är också nåt jag har gett mig fan på! :)

vad mer då?..
jo jag storbölar nu för tiden när jag kollar grey's anatomy. herremingud. gråtit sjöar i mitt rum nåra kvällar på rad förra veckan. snart är jag ikapp the reality, bara tyyp... 14 avsnitt kvar :)
och många kvällar har jag varit nära gråten när grymmmmaaa sverige har tagit OS-medaljer. längdskidorna tyckte jag på förhand skulle bli lätt roligast att se å de har inte gjort mig besviken! Som jag å mamma suttit här hemma å skrikit å gapat å hållt tummar och tår! så kuuuul! Det loppet som Hellner vann å Olsson blev trea i är de bästa lopp jag någonsin sett i mitt liv. fyfan så bra! å stafetten va helt underbar också, fick sätta grisen (Northug) på plats rejält! :)

jamen justeeee, största nyheteeeen: EMMA ÖHMAN HAR JU TAGIT KÖRKORTEEEET FÖRRA VECKAN!!!!! :D
FETT STORT GRATTIS till henne!

nu ska jag skriva lite på english book report, sen skriva lite biologi, sen äta nåt, sen träna med sandryyyy.


ha en fin dag

/a

Kommentarer
Postat av: jokki

jag tycker det låter toppen med nyttighet eftersom jag också kör på det nu, det är lättare om fler är med. Och nyttig är ju inte på ngt sätt att svälta sig så jag tycker du är duktig :D

2010-02-27 @ 01:18:10
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0