picture perfect memories, scattered all around the floor

hallalalalåååå
ett tag sen sist, men vafan, sommarlooov.
Förra helgen var det pdol, på lördagen, som va helt obeskrivligt kul! Först fest i rosvik där vi firade gurras födelsedag å de va även jokkis sista fest innan hon drar till usa, å sen vidare till pdol där man träffade mkt folk :)
men det bästa av allt...
LK kommer bli ännu roligare å bättre!
de är iaf vad jag planerat, så vi får helt enkelt hoppas att det lever upp till mina förhoppningar ;) haha

den senaste veckan har jag varit mkt på stranden faktiskt, så himla skönt! å i måndags var det grillkväll @ cias place med flera från klassen - supermys.
på tisdag efter stranden trääänadeee jaaaag (ja de va helt underbart, struntade i fotjäveln för ett tag) å sen va jag med maria hela kvällen - supermys.
igår (onsdag) gick jag en långpromenad och hämtade min cykel från cia å sen på kvällen va de avskedsfika hos jokki. fikat åts och tårarna rann.. ajja, hon kmr ha det så jävla bra där borta, får vi iaf hoppas, å sen kmr hon ju hem till jul igen å hälsar på :) saknar henne redan, även fast hon inte ens åkt än ;p
idag har jag varit till umeå å tävlat med jojje men det va masssoorrr som tjorvade i loppet så han höll på krocka med 3 ekipage under loppet så det gick åt skogen. glad att inte jojje gjorde illa sig iaf, han är så jävla söt min påwnie :)

nu ska jag sova,
inget folk är inne på varken fb eller msn för alla är på kalaaaseeet
men i morron ska jag dit!! :D
så drf ska jag sova å ladda upp ;)


i måndags på stranden

tisdags innan sovtajmmm

onsdaaag

idag i bilen påväg till umeå

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0