it's a big big world, it's easy to get lost in it

den 1a april...
for jag å tränade på morron. skulle på spinning 7.00, men ledaren hade krockat så det blev inställt. sen vare en snubbe som höll på å jobba i omklädningsrummet och duschen. jobbigt värre. sen hitta jag ett usb minne i min sminkväska (alva???)
sen halkade jag mig till skolan å gjorde absolut ingenting på lektionerna annat än vänta på lovet och spela fall down på mobilen
sen blev det lov :D
sen drog jag hem å tog en powernap på två timmar (y)
sen for jag till stallet och gav kväll till pållarna <3
sen åt vi lax hemma (y)
sen for jag å va med bäst-tjejorna i världen + joel
och sist men inte minst blev jag FETT LURAD av tunapojkarna >.< inte kul! men grattis till er, ni lyckades åstadkomma det ni ville. antar jag? för jag gick då verkligen på det. gurra, I thought you were a better friend, thought we didn't lie to each other ;) hahah

idag ska jag till min lilla jevne pålle, å bompi-stompi (HAHA, bollis nya smeknamn) å  synnis. jag ska bråka med jevne ;)
förresten, jag märkte för någon dag sen att Jevne betyder slät på norska.. HAHA, herregud. å han som kommer tävla i norge när han blir stor! ;p
ikväll blir det födelsedagsfika hos jowwkiieee (för tredje gången?) haha, nämen dehär är de riktiga! :D det blir keuuwligt värre, med fint folk :)




bjuder på lite flum-pics från.. julas nån gång..? :)



pussssss


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hahaha ja fy fan vad bra jag var på att hålla mig, men jag lovar Amanda jag ska aldrig mer ljuga för dig!;) Hahaha men det här är nog det bästa aprilskämtet ever!;D

2010-04-04 @ 15:54:01
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0