it messed me up, need a second to breathe

jag har gjort sjukt mkt sen sist jag skrev. orkar inte skriva om varje sak, nämner bara lite saker jag har hunnit med.
- vara med fina tjejer x 1000,
- varit i kåbdalis med världens bästa flickor,
- badat i piteå med min familj minus pappa plus indra,
- ätit på max,
- åkt bil
(åkte lätt bil i 5-6 timmar igår, till både piteå, boden, brändön å runt på varje ställe i nån timme) >.<,
- sett gossip girl,
- sett 3 johan falk filmer och konstaterar att dom tre första är dom bästa,
- ätit,
- sovit,
- gråtit,
- drömt mardrömmar (vaknade i morse å storbölade, lätt värsta drömmen jag någonsin drömt, fyfan vad hemskt det var, å det värsta var att den kändes så grymt verklig),
- bråkat med mamsen,
- kört häst,
- grillat korv,
- bastat,
- varit ute i finvädret
- med meraaa

hahah, de va en jävla massa dedär men det som bara flög upp i huvet så då tänkte jag att vafan då skriver jag väl det då. men där fick det räcka! xD

idag ska jag ut å träna med finaste pållen på jorden som ska tävla på måndag <3






bara för att jag längtar till sommaren
för att jag vill bli lite brun å få lite ljusare hår
för att jag å samuel är cooolast
för att jag saknar min jojje
för att sandra är i thailand å jag är avis
;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0