if the bombs go off the sun will still be shining

just skrivit FETASTE inlägget på stallbloggen, om bollis karriär osv. det är rätt sorgligt att hon gjort sitt sista lopp men hon ska få så många fina föl resterande år :)

skolan går väl... sådär.. kan ju som bara säga att jag är så jävla mkt efter i spanskan å i matten så det finns typ inte ord ! ;o
ajja, så jävla tråkigt att prata om.
MEN, det är då jävligt najs att va tbx i skolan och träffa allt fint folk :)
dessutom har jag tränat mitt asss offf, så jag är så jädra trött i benen. spinning, core, afro, spinning inom de senaste tre dagarna! haha, hårdkörning såhär lite lagomt innan alanya. Dock har jag sträckt mig i armen..? och har så jävla ont att jag inte ens kan lyfta armen ;s känns precis som att jag tagit svininfluensasprutan igen.. ;s

har gjort special á la cia som jag ska käka nu å samtidigt kolla lite tv, sen blire nattinatti. klev upp 05.55 för att åka på spinning innan skolan. är lite lagomt trött just nu.




puss på er mina pärlor <3

stört knasigt inlägg men jag är så less att skriva då jag skrev en hel bok i den andra bloggen! haha
de får ni leva med!

jag är rätt överlycklig för att solen är å hälsar på och tar bort snön (typ 1,5 meter på 2 veckor?)
jag kan steka sådär lite lagomt i mina brilllls, haha ;)
pussss

Kommentarer
Postat av: jokki

vill också på Afro, var så längesen!

2010-04-15 @ 21:53:05
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0