heeeeey soul sister

hey soul sister - Train. skön låt!

har inte så mkt vettigt att skriva.
nästan ingenting alls faktiskt. haha
skriver bara för att jag drar mig från att jobba matte >.<

i morron ska jag då iaf, 07.00 på morron, köra ett indoor walking pass på helex, sen simma å basta å allt sånt skönt för att sen gå till skolan till 9.40. Allt detta med nåra tjejooor, taggad som tusiken! Dock inte så taggad på att kliva upp typ 05.50 men vad gör man inte för att få en sån bra start på morron? :)

Nä nu får det vara nog,
deppar över att alanya resan kanske blir inställd pga Eyjafjallajökull. Ge fan i att slå igång Katla bara din jävel. Då kommer jag personligen dit och spöar dig! ;o
höhö

nu äre middaaag, pannkaka blir det idag, med lite spec recept. mummaa
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0