and the perfect song ends up being the last song you'll ever hear

tjaa-aa-aaaa



lyssna på dom, dom är så sjukt bra! Den undre låten blir allra bäst typ efter 3 min å 40sek :)
sen finns dom ju i bättre kvalla på spotify,
å se till att ha bra bas när ni lyssnar på dom! (y)


hur ska man sammanfatta de senaste dagarna då? hmm...
fyra ord? skola, plugg, träning och TRÖTTHET.
aaahhh jag är så less på skolan. så less.

men, always look at the bright side of life!
endast engelska nationella å idrottsprov i morron,
sen miljökunskapsprov på måndag å biologiprov på torsdag,
kemiprov onsdag veckan efter det
måndagen efter det fucking jävla slutprov i spanska och Matte D Nationella på torsdagen. DEN VECKAN VILL JAG DÖ! sen får man ju inte glömma alla fina läxor å inlämningsuppgifter som tillkommer också, + att man ligger jävligt mkt efter i kemi å matte (för att jag varit sjuk å för att allt går så jävla fort!) :)
å sen äre ju alanyaaaa!
å när jag kommer hem därifrån så har jag fysikprov dagen efter. sen har vi inge mer prov utan typ nån redovisning här å där! :D
haha, kom ihåg, always look at the bright side of life.
även om det är sjukt tungt ibland >.<

tråkigt kanske att läsa om mina sistaveckor, men det är nödvändigt för alla mina fina & älskade vänner som inte går samma program som mig och kanske inte förstår hur mkt vi verkligen har att göra även fast jag säger det.. :)

förresten så gjorde kassörskan på lindex min dag, bara så ni vet ;) hahah

å jaag längtar till freeedaaag, liksom många andra i min klass! kuligt-kuligt-KULIGT värreee de kmr bli! ;D


Förresten kan väl ingen ha missat min super-måndag, alla läst på fb? ;) haha
kan ändå sammanfatta kort,
"sluta 11"
luncha med mamsen på waldorf (bilden)
köpt en NY SÄNG som är påvääg till mig NUUUU! ÄNTLIGEN! <3
Alanyaresan avbetald!
fick 3 linnen + en skjorta av mamma

 

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0